چکیده: نقش مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یک ابزار استراتژیک در توسعه سازمانهای تولیدی و خدماتی انکار ناپذیر است. هر چند که مقوله جدیدی نیست و از زمانی که عرضه و تقاضا وجود داشته باشد هر گاه عرضه بر تقاضا پیشی گرفته است ایجاد ارتباط با مشتری در جهت نگهداری او و ایجاد حس وفا داری در او مدنظر بوده.
تحقیق فناوری نانو یا نانوتکنولوژی
پاورپوینت مدیریت بحران سازمانی
مقاله بررسی ویسکومتر صفحه ای و مخروطی
پاورپوینت کارمندیابی، جذب و گزینش نیروی کاری
تحقیق بررسی تأثیر رضایت مشتریان بانک از عملکرد کارکنان
عرضه ,ارتباط ,ایجاد ,تحقیق ,تقاضا ,عملکرد ,از عملکرد ,با مشتری ,تحقیق بررسی ,بانک از ,ارتباط با ,تأثیر رضایت مشتریان ,بررسی تأثیر رضایت ,تحقیق بررسی تأثیر
درباره این سایت